Re: [WINNT] xp vista i 264

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp vista i 264
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Thu, 3 Jan 2019 14:33:26 +0100
Osoba podpisana jako PiteR <email@fauszywy.pl> w artykule
<XnsA9CBE22653E69PanElektronik@localhost.net">news:XnsA9CBE22653E69PanElektronik@localhost.net> pisze:

Andrzej P. Wozniak pisze tak:
A, to miałeś na myśli – to jest obsługa DRM i HTML5. Youtube
działa bez tego. Obsługę samego H.264 bez DRM zapewnia
zainstalowany z Firefoksem kodek OpenH.264

Co zrobiłeś z informacją o obsłudze FlashPlayera???

Trochę jestem skołowany bo kiedy miałem takie pluginy
http://piterpro.private.pl/img/firefox_html5.png
bez tego primetime to nowe filmiki na yt miały u mnie czarny ekran i
link do https://www.youtube.com/html5

U mnie na świeżo założonym profilu Firefoxa 52.9 pod Windows XP gra FlashPlayer, a Brucce Springsteen skacze po całym ekranie w full HD.

na http://wp.xin.at/archives/4059
piszą

Note: The Cisco stuff you can see there is just for WebRTC, so it’s
unusable for HTML5 <video>

Przecież napisałem, że Cisco to sam H.264 (bez HTML5), a na Youtubie gra
FlashPlayer (też bez HTML5). FLASH PLAYER. Ile razy mam powtórzyć?

Restart Firefoxa kasował mi plugin primetime i pliki na dysku heh :)
ktoś wpadł na pomysł żeby zmienić link do update pluginu i od wtedy
wszystko zagrało.

Primetime ręcznie instalowany w 52.x kończy tak samo jak Widevine, bo:

* Oficjalnie obsługa działa tylko dla wersji Firefoxa <=51.x. Ten link do
instalatora to sprawdzane przy uruchomieniu ustawienie
media.gmp-manager.url
które domyślnie ma parametr %VERSION% (czyli wersję Firefoxa), zamiast czego trzeba na sztywno wpisać 51.0.

* Musisz podać numer wersji wtyczki, czyli dodać ustawienie
media.gmp-eme-adobe.version  17
…i parę innych wpisów podanych na stronie, bo bez tego Firefox cały czas
może wyświetlać komunikat, że wtyczka za chwilę zostanie zainstalowana.

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)