Re: [WINNT] xp vista i 264

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp vista i 264
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 02 Jan 2019 22:13:53 GMT
Andrzej P. Wozniak pisze tak:

> A, to miałeś na myśli – to jest obsługa DRM i HTML5. Youtube
> działa bez tego. Obsługę samego H.264 bez DRM zapewnia
> zainstalowany z Firefoksem kodek OpenH.264

Trochę jestem skołowany bo kiedy miałem takie pluginy

http://piterpro.private.pl/img/firefox_html5.png

bez tego primetime to nowe filmiki na yt miały u mnie czarny ekran i
link do https://www.youtube.com/html5

na http://wp.xin.at/archives/4059
piszą

Note: The Cisco stuff you can see there is just for WebRTC, so it’s
unusable for HTML5 <video>

Restart Firefoxa kasował mi plugin primetime i pliki na dysku heh :)

ktoś wpadł na pomysł żeby zmienić link do update pluginu i od wtedy
wszystko zagrało.

dobrze wiedzieć tnx

--
Piotrek