Re: [WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] PS4 nie widzi Win8.1 / Win8.1 nie udostępnia
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Wed, 30 Jan 2019 11:34:06 +0100
W dniu 2019-01-11 o 10:29, radekp@konto.pl pisze:
Dotychczas na PC miałem udostępione folder i z poziomu PS4 mogłem sobie
odtwarzać pliki.

Przez dłuższy czas nie korzystałem z tego, aż zaszła potrzeba i zonk -- PS4 w
ogóle nie widzi PC, nie tylko folderów, ale w ogóle PC.

Ja sobie radziłem tak, że uruchomiłem na kompie serwer DLNA. Od wtedy do czasu kiedy postawiłem w domu NAS nie miałem problemu z dostępem do plików na kompie.

PZDR
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om