Re: [WINNT] Czym testować dysk?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym testować dysk?
From: "Bartosz" <bar@tosz.com>
Date: Mon, 31 Dec 2018 11:54:35 +0100

Użytkownik "Bartosz" <bar@tosz.com> napisał w wiadomości news:5c29ebbb$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości 52gj2e930f67n263kt6geccflc21o0n2ne@4ax.com">news:52gj2e930f67n263kt6geccflc21o0n2ne@4ax.com...
W normalnej pracy(nie dotyczy dysków SSD) wystarczy obserwować Smart
C5 i 05, dopiero jak te parametry się zmienią, to interweniować ww
programami(niech sobie w tle ciągle pracuje CrystalDisk i informuje o
zmianach).

Pobrałem CrystalDiskInfo i sprawdziłem na dysku HDD, który nie sprawia kłopotu
i jest stosunkowo nowy.
Wyświetlił się napis DOBRY, ale:
05  bieżący=100, najgorszy =100, próg=5
C5 bieżący=100, najgorszy =100, próg=0

Nie wiem jak spowodować żeby w tle ciągle pracował i informował o zmianach.

w Funkcje -> Automatyczne odświeżanie - ustawiłem na 1 min
w Funkcje -> Funkcje powiadomień - zaznaczone mam:  Dźwięk ostrzeżenia
O to chodziło ?

CrystalDiskInfo dziala (jest na listwie), minuta minęła już parę razy, a
dźwięku ostrzeżenia
nie słyszałem.

Bartosz