Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Kubuś Puchatek <kpt@kpt.org>
Date: Fri, 14 Dec 2018 16:51:53 +0100
W dniu 14.12.2018 o 09:01 Zośka <xyz@abc.pl> pisze:

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:p63i0dbs9oye$.dlg@tyczka.com...
On Fri, 14 Dec 2018 00:59:29 +0100, Zośka wrote:
Zajrzałam do \Documents and Settings\...\Outlook Express i są tam pliki X.dbx (jak zwykle) oraz dodatkowo pliki KopiaX.dbx dla każdego z folderów i podfolderów.
Sprawdziłam na jednym z nich, że tworząc nowy folder w OE6, a następnie
zmieniając nazwę pliku Kopiax.dbx na nazwę tego utworzonego, mogę zawartość takiego folderu odzyskać. Z tym, że tych folderów jest dużo i zajmie to bardzo dużo
czasu.
Pytanie moje jest takie: czy da się to zrobić hurtem?

Total Commander powinien pomóc.

Czy mógłbyś napisać jak to zrobić w  np. w 7.56a?
Słabo znam TC.

Pozdrawiam
Zośka

Zaznacz w TC wszystkie pliki których nazwę chcesz zmienić a później:
menu Plik/Narzędzie wielokrotnej zmiany..
W nowootwartym oknie w polu "Szukaj&Zamień" w polu "Szukaj:" wpisz "Kopia" (czy co tam chcesz usunąć z nazwy). Pole poniżej "Zamień na:" powinno być puste (ew. zawierać <Czyść>)

Pozdrawiam
Kamil