[WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 00:59:29 +0100
Zrobiłam sobie dzisiaj kuku.
Przy zamykaniu programu Outlook Express 6 (pod XP) wlączyło się kompaktowanie.
Zwykle albo wcale nie pozwalałam mu tego robić, albo pozwalałam zrobić do końca.
Dzisiaj  jednak (a właściwie już wczoraj)  to kompaktowanie przerwałam i
zrobila się
sieczka.
Po otwarciu OE6 na liście jest tylko bardzo niewielka część foderów, na które
miałam wiadomości podzielone. Część z nich miała podfoldery, których teraz
nie ma. Natomiast niektóre z zachowanych folderów są puste lub z bardzo
niewielką częścią zachowanej zawartości.
Zajrzałam do \Documents and Settings\...\Outlook Express i są tam pliki X.dbx
(jak zwykle) oraz dodatkowo pliki KopiaX.dbx dla każdego z folderów i
podfolderów.
Sprawdziłam na jednym z nich, że tworząc nowy folder w OE6, a następnie
zmieniając nazwę pliku Kopiax.dbx na nazwę tego utworzonego, mogę zawartość
takiego folderu odzyskać. Z tym, że tych folderów jest dużo i zajmie to bardzo
dużo
czasu.
Pytanie moje jest takie: czy da się to zrobić hurtem?
Ewentualnie czy istnieje jakiś program do ktorego można by te KopiaX.dbx
zaimportować i ich zawartości w takim programie łatwo czytać?

Liczę na Waszą pomoc. :)

Pozdrawiam
Zośka