Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 10:45:39 +0100
Użytkownik "Zośka" <xyz@abc.pl> napisał w wiadomości news:5c137a05$0$494$65785112@news.neostrada.pl...

Jedynie powyższa operacja z plikami KopiaX.dbx pozwala odtworzyć zawartość
folderu.

Te pliki .bak nadal w koszu trzymam, ale chyba się nie przydadzą.

Tylko te 2 zdania z poprzedniego newsa są w pełni prawdziwe.

Przepraszam, namieszałam. Przypomniałam sobie, że nie udało mi się
dokończyć operacji z plikiem .bak, bo musiałabym go przywrócićć z Kosza,
a balam się to zrobić żeby jeszcze czegoś nie przykryć. Plików z kosza
nie udaje mi się skopiować poza kosz bez przywrocenia w stare miejsce.
Robiłam to do nocy i już mi się trochę myli. Pewne jednak jest że odtwarzania
z plików KopiaX.dbx działa. Nie wiem czy ze wszystkich.

Pozdrawiam
Zośka