Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 11:00:55 +0100
Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:puvu9u$fd8$1@node2.news.atman.pl...
No i to jest ciekawe zagadnienie, takie ogólne dla Win:
Jak przywrócić plik z kosza, ale nie w stare (ryzyko nadpisania) lecz w inne
miejsce?

Myślałam, że tylko ja tego nie weim .:)

Muszę używać tego "chorego" OE6, bo innej możliwości w tej chwili nie mam.
Win 10, a może bardziej ja pod Win 10, jeszcze do tego nie jest gotowy.
Co się już stało, to się stało.
Mam kopię folderu Outlook Express, ale po zamknięciu OE6, zresztą
inaczej pewnie wszystkiego skopiować by się nie dało.
Co najważniejsze mam wszystkie foldery KopiaX.dbx.

Moja "filozofia" na tę chwilę jest taka: wybiorę najważniejsze moje foldery
i odtworzę je opisaną poprzednio metodą. Jeśli w międzyczasie nie będę
wiedziała jak resztę (albo całośc) odtworzyć hurtem, wyznaczę grupę folderów
o drugiej dla mie ważnosci i tez odtworzę.
W ten sposób będę miała na początek to co najważniejsze.

Czasami gdy prowadzę samochod i kompletnie nie znam krótkiej drogi,
a nawigacja jest niepewna, to wolę jechać dużo dłużej, ale pewną drogą.

Pozdrawiam
Zośka