Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Comman

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Commander 64.
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 11 Dec 2018 21:47:25 +0100
On Tue, 11 Dec 2018 11:52:52 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Nie wiem i chętnie się dowiem. Windows myśli chwilę nawet jak chcesz
> skopiować plik 1 kB z jednego folderu do drugiego na tym samym dysku.

> To raczej Ty powinieneś udowodnić, że tworzy, skoro wyszedłeś z takim
> twierdzeniem :) Ja powiem tyle, że kesz dla sieci powoduje więcej problemów
> niż pożytku. Jeśli system twierdzi, że plik skopiował, a nie jest jeszcze do
> końca przetransferowany, to próba uruchomienia programu na zdalnym systemie,
> który będzie używał tego pliku, nie powiedzie się.

Mało tego, jeśli system stwierdzi, że plik skopiował po sieci, a on ciągle
jeszcze w tle leci z keszu to nagłe rozłączenie sieci spowoduje sytuację,
że stwierdzony fakt nie miał miejsca. Czyli dość krytyczny fakap.

Choć Windows być może zachowa twarz np. poprzez ukrycie jej za niebieskim
ekranem ;-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka