Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Comman

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Szybkosc tranferu przez File manager a Total Commander 64.
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Tue, 11 Dec 2018 09:59:53 +0100
W dniu 10.12.2018 o 12:01, n pisze:
Przy kopiowaniu/przesuwaniu plików przez ethernet (przykładowo z jednego dysku
sieciowego na drugi dysk sieciowy), File manager z Win 10 daje prędkości
praktycznie 100 MB/s, natomiast TC (F5 Copy, F6 Move)praktycznie połowę
mniejsze średnio 50 MB/s. Zmiana parmetrów w ustawieniach TC właściwie nic nie
daje.
Z czego wynika ta drastyczna różnica w prędkości?
"Od zawsze" używałem TC i psioczyłem a to na NAS, a to na switch, a to na kable
a widzę, że to problem programu Ghislera.

Nie koniecznie, windowsowy FM wali do "keszu" i z niego leci. Sprawdź sobie np. na jakiegoś pendrive kopiuj jakiś większy plik w zip, jak tylko okienko kopiowania zniknie, to wyciągnij pena, następnie spróbuj z niego tego zipa rozpakować.