Re: [WINNT] Virtualizacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Virtualizacja
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 30 Dec 2018 20:57:25 +0100
Dnia Sun, 30 Dec 2018 11:29:59 +0100, Trybun napisał(a):

> Super efekty działania VM na XP zachęciły mnie do zainstalowania
> VirtualBoxa na laptopie z W10 64bit. A to klops, ta sama wersja VB (5.2)
> co na stacjonarnym XP a wybór instalowanych systemów tylko w wersji
> 32bit. Sam VB instaluje się bez problemu, natomiast nie ma możliwości
> instalacji 64bitowych  systemów. O co tu może chodzić?

Swgo czasu próbowałem wirtualizacji systemów 64 na hoście linuksie 64b
pracującym na Xeonie (a przedtem na C2D). Z uwagi na niepełną (czy brak)
VT w Xeonie czy C2D nigdy nie udało się zainstalować guesta 64b. Udało
się to dopiero na i5. Owszem, systemy 32b szły jak najbardziej.
--
Jacek
I hate haters.