Re: [WINNT] Gry a napęd DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gry a napęd DVD
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Sun, 30 Dec 2018 20:42:44 +0100
On 2018-12-30 18:39, Trybun wrote:

Optymistyczne, że odbezpieczy grę.. Pobrałem kilka cracków z netu, przy dwu antywirus aż się krztusił alarmując. Wyłączyłem dziada ale i tak to na nic - żaden z pobranych cracków nie zadziałał.

Pobrałeś cracki, w których antywirus wykrył infekcję, wyłączyłeś antywira żeby je uruchomić wiedząc, że są zainfekowane?

Mało który crack nie wywołuje alarmu antywirusa, jednak infekcje zdarzają się dość rzadko. Przynajmniej mi jeszcze taka się nie zdarzyła. Oj przepraszam -  raz miałem wywalony system, ale w tym przypadku Eset (czy jakoś tak) nawet mnie nie ostrzegał.