Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Fri, 14 Dec 2018 21:45:06 +0100
Osoba podpisana jako n <n@a.e>
w artykule <news:pv05dt$m3o$1@node2.news.atman.pl> pisze:

To przeróbka 'Made in Sweden' z pozmienianymi plikami *.dll, nie będę
rzeźbił.

Niezależnie od języka prawie wszystkie pliki są identyczne, różnica jest
tylko w plikach zasobów. Dla OE jest to MSOERES.DLL. Ty zaś masz błędy
w konfiguracji zapisanej w rejestrze, a nie w plikach, na dodatek błędy
dotyczą opcji nazwanych po angielsku:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Quoted_printable
https://sv.wikipedia.org/wiki/UTF-8

Napisz, na której z moich porad w tym wątku Zośka by wyszła jak
Zabłocki na mydle ;-)

To oczywista oczywistość – chodzi o rzeźbienie w pojedynczych plikach, aby
wyciągnąć pojedyncze wiadomości, co będzie trwało wieczność. Zresztą już o
rzeźbienie zdążyłeś zapytać i dostałeś wymowną odpowiedź…

Zakładanie nowej tożsamości w "popsutym" OE6 z
celu naprawy tegoż samego, hmmm...

To nie program nie jest popsuty, tylko użyszkodniczka nie umie ogarnąć
wszystkich plików z danymi dla jednej tożsamości.
Nową tożsamość można założyć na innym dysku, czego też pewnie nie wiesz.

Istotne dane w rejestrze pozostały nieuszkodzone, więc po drobnych korektach
(jak zmiana identyfikatora tożsamości, położenia danych w rejestrze i
położenia plików) można je przenieść do nowej tożsamości. Tylko z hasłami i
podpisami/sygnaturkami trzeba kombinować.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
 ja wszystko umiem zadawajcie pytania bo jestem nauczycielem od matematyki