Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 6 Dec 2018 09:38:20 +0100
On Wed, 5 Dec 2018 23:54:16 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> A co tu pisać? Można najwyżej przypomnieć od strony technicznej, że WinSxS
> to rozwiązanie problemu DLL hell. A jak ktoś chce się kłócić czy 60 GB w
> dobie terabajtowych dysków to dużo czy mało, albo chce reklamować Linuksa,
> to niech idzie na odpowiednią grupę.

Doba terabajtowych dysków, racz dostrzec, minęła wraz z epoką HDD, obecnie
SSD rządzi, i dopiero od niedawna 250 GB jest w miarę dostępny na
przeciętną kieszeń, a to jest naprawdę niedużo. Do niedawna było to 128 GB.

Co do katalogu WinSxS to 35GB to jakaś patologia, u mnie ma 9 GB, a system
mam zainstalowany od kilku lat i kilka upgradów przeżył. Zatem coś tam jest
nie tak. Być może kolejny bug, być może wirus, cholera wie.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka