Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 5 Dec 2018 21:20:30 +0100
On Wed, 5 Dec 2018 21:03:26 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Dziś miałem w ręku laptop Dell-a z W7, na oko 7-letnim. Katalog Windows
> miał 85 GB, z czego znaleźlim z kolegą jakieś 60, pozostałe 25 nie do
> wykrycia :) W tym co się udało zidentyfikować, katalog winsxs (gdzie
> leżą dodatkowe biblioteki) miał 35 GB :) Na lapku nie ma żadnych
> dziwnych programów które mogły by wymagać równie dziwnych bibliotek. IMO
> zajmowanie takiej przestrzeni świadczy o niskiej jakości OS-a. Panie i
> panowie, porzućcie to badziewie :)

A ja przed sekundą odkryłem na lapku plik:

c:\Windows\LiveKernelReports\win32k.sys-20181123-0029.dmp

zajmuje 2GB. Po cholerę - nie wiadomo.

ps. Tak, wiem, to plik zrzutu pamięci, do diagnostyki błędów, ale
powtórzę... po co - nie wiem. Niech robi te pliki tylko wtedy, gdy USER ICH
CHCE.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka