Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "Robot" <no@spam.com>
Date: Thu, 22 Nov 2018 23:20:18 +0100
Kiedyś skorzystałem z możliwości używania legalnie darmowo
Win8, Win 8.1 i Win 10 - przez 3 miesiące używałem każdego
z nich, ale te systemy zdecydowanie mi się nie podobały.
Linuksa chcę poznać, ale z Windows całkowicie zrezygnować
nie mogę, stąd moje pytanie o wariant WinXP + Linuks.
W t. zw. międzyczasie zaświtała mi myśl z Windows 7, z tym,
że przed ewentualnym zakupem Win 7 BOX chciałbym sprawdzić
czy Win 7 rozwiąże moje problemy, spowodowane głównie starością
XP i dostępnych pod nim przeglądarek.
Przyszła mi więc do głowy myśl żeby zainstalować Win XP Pro,
a takiego "niezupełnie" legalnego Windowsa 7 OEM,  chwilowo,
dla wypróbowania, zainstalować jako maszynę wirtualną w XP.
Ryzyko byłoby zminimalizowane, bo jeśli dobrze rozumiem, maszynę
wirtualną można w każdej chwili zlikwidować.
Różnica w cenie pomiędzy takim niby OEM a BOXem byłaby warta
takiej próby.
Czy pomysł zainstalowania Win 7 jako maszyny wirtualnej w XP
ma w ogóle sens?
A jeśli tak, to czy Twoją Grzegorzu instrukcję mógłbym zastosować
zmieniając tylko Linuks na Win 7?

Pzdr.
Robot