Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Thu, 22 Nov 2018 12:11:25 +0100
W dniu 2018-11-22 o 11:59, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
I co dalej, wyłączenie wirtualnego Linuksa wyłącza komputer czy tylko wirtualną maszynę?

Oczywiście tylko wirtualną maszynę. Inaczej nie byłaby wirtualna :)

Po restarcie co się uruchamia - wirtualna maszyna i Linuks, czy system podstawowy, a może jest jakiś wybór w trakcie
bootowania?

System podstawowy. Nie ma żadnego wyboru bo w bootowaniu zupełnie nic się nie zmienia. Maszyna wirtualna to jest po prostu program. Masz zwykłe okienko w którym siedzi np. Linux. Jak zainstalujesz np. grę, to nie pojawia się do wyboru przy bootowaniu obok Windowsa. Maszyna wirtualna uruchamia się wtedy kiedy ją uruchomisz.

Dzięki za info. Mam już VirtualBoxa zainstalowanego, było tylko kilka wątpliwości, bo nie byłem pewny czy na kompie po uruchomieniu WM nie będzie się robić jakaś kołomyja, dzięki jeszcze raz.