Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 21 Nov 2018 23:39:04 +0100
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(a):
Mam na VB parę systemów. Przydaje się czasem do zabawy. Ale są też i
wady:
1. Virtualna grafika nie umożliwia tak szerokiej gamy rozdzielczości
jakie masz na hoście i niezbyt idzie wyświetlić pulpit guesta na całym
ekranie.

Jeśli zainstaluje się Guest Additions to nie ma z tym problemu, dostosowują swoją rozdzielczość do okna. Wszystkie guesty mam na pełnym ekranie.

2. Spróbuj podłączyć do guesta dysk twardy ATA żeby go sprawdzić
tamtejszym programem. Mi się dotąd nie udało :)

Nigdy nie miałem takiej potrzeby :) Ale tak, jeśli potrzeba żeby guest był blisko sprzętu, to pojawiają się problemy. Kiedyś chciałem postawić swojego BTSa. Na wirtualizowanym Linuksie się nie dało, dopiero na fizycznej maszynie zadziałało :) http://mordor.linux.net.pl/~grzegorz/grzegorzgsm.png

3. Wszystko ma wyczuwalne lagi.

Zależy od systemu wirtualizowanego i wydajności hosta. Na XP nie wyczuwam żadnych lagów. Na 10 daje się zauważyć.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/