Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 18 Nov 2018 10:41:41 GMT
Witaj Trybun, 18 lis 2018 w
news:5bf11dc7$0$518$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Przejrzałem z 10 rad i już mam dosyć - wszyscy jak jeden radzą jak
> przenosić jeden system. A do przeniesienia jednego systemu to wcale
> nie muszę stawać na uszach, mam program który to robi za pomocą
> kilku kliknięć. Albo co mi po radach jak sklonować cały dysk, skoro
> każdy zastrzega że nowy nośnik ma być tej samej pojemności co
> stary..

I to jest problem z tym miliardem stron z poradami. Często gęsto
powielane jakieś bzury. Kiedyś to było łatwiej.
Poza tym pewnie wiesz, że XP i ssd to nie jest dobrana para? Pewnie też
przeczytałeś, że może lepiej taki XP wrzucić na wirtualkę - o ile
trzymasz go dla jednego programu lub urządzenia, a nie jako podstawowy
sytem. A jeśli już tak, to idźmy dalej. Szybciej niż się dowiesz jak to
porządznie zrobić zainstalujesz 10, swoje programy i wirtualnego XP - bo
to SSD :)