Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Sat, 17 Nov 2018 18:14:09 +0100
W dniu 2018-11-17 o 17:18, z pisze:
W dniu 2018-11-17 o 16:38, Trybun pisze:

Da się, robił ktoś - Win 10 i XP na nowy dysk (SSD)? Jak w ogóle się choćby teoretycznie zabrać?

Klonowałem wiele dysków na SSD samsunga dołączoną aplikacją (XP z tego co pamiętam też) Ostatnio musiałem się jednak nauczyć na innych dyskach i padło na program Acronis True Image 2018. Niestety klonowanie jest w wersji płatnej ale można sobie poradzić ;-)
Skutecznie i bezboleśnie na działającym windowsie. :-)

Są inne programy Ghost czy clonezilla ale ja już leniwy jestem

Oczywiście najpierw trzeba zadbać aby SSD pomieścił dane (znaczy porządki i odchudzanie.

Oj, chyba trochę w błąd wprowadziłem,. Chodzi mi niezupełnie o klonowanie a migracje systemów na nowy dysk i potencjalne problemy związane z taka operacją. Jak dotychczas robiłem to za pomocą programu Partition Assistant, ale zawsze były to tylko pojedyncze systemy. Nie mam jednak pojęcia wg jakiej ścieżki przenieść dwa Windowsy,.