Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie 2x Windows
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 19 Nov 2018 00:06:28 +0100

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5bf141e5$0$493$65785112@news.neostrada.pl...
I to jest problem z tym miliardem stron z poradami. Często gęsto
powielane jakieś bzury. Kiedyś to było łatwiej.

Ja to posektorowo robię.

Poza tym pewnie wiesz, że XP i ssd to nie jest dobrana para? Pewnie też

XP na HDD - start ok. 32 sekund.
XP na SSD - start ok. 13 sekund.
Znamienne.
Do tego - oba dyski... PATA, tak, 40-pinowy Parallel-ATA. Już sobie wyobrażam, jak mi to odpali na SATA... (Tyle, że talerzak duże PATA, a SSD małe z przelotką, ale ostatecznie na tej samej 80-żyłowej taśmie. Kondycja talerzaka (HD501LJ, jakoś tak), mimo niemłodego już wieku - ok. 8 lat, wyśmienita, rzadko który nowy ma taki SMART) Nie bawiłem się w align, załatwiłem to maksymalnie przaśnie - posektorowo. Odpaliło bez pudła i chodziło przepięknie. Tyle, że SSD był mi do czego innego potrzebny, więc XP z powrotem wylądował na talerzaku. Ja zamierzam swój XP posadzić tak, że sam zrobię align, temi rencamy, sam skopiuję co trzeba gdzie trzeba i będę mieć na lata. Co do porad... to prawda, często są to takie kocopoły, że minimum połowa przedszkolaków to wyśmieje. Widać - syndrom tłumacza Google, który niewłaściwie uczył się na powielanych przez siebie błędach.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.