Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplikacjami?
From: "n" <n@a.e>
Date: Sat, 17 Nov 2018 01:46:11 +0100
Gdzie masz w zaktualizowanym Win 10 menu wyboru kolorów i wielkości/rodzaju
czcionek niemal każdego elementu okien (jak to było m.in. w XP)?
W początkowych Win 10 ta możliwość była i to z detalami (można było ustawiać
różne czcionki dla kilkunastu elementów).
BTW z przyczyny tak obfitych możliwości ustawiania własciwości okien
przeszedłem z surowych Win 7 na Win 10 po czym... zonk, któraś "poprawka"
spie.....ła akurat to co było dobre.

-----