Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplikacjami?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 15 Nov 2018 22:36:08 +0100

Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:pskncm$2nl$1@node2.news.atman.pl...
(rozszerzenia się *.*lą...)
System stwierdził, że teraz aplikacja to czyniące są beee i trzeba to czynić przez system, więc skojarzenia zostały zresetowane. A że system nie potrafi takich skojarzeń tworzyć, peszek... :-)

I mamy qźva jego antymateria, tę całą zas*.*ą nowoczesność.
W XP , czy nawet W7, wszystko banglało, ale trzeba było spier*.*ić, boby ludziom za dobrze było :P

To jest znany temat od zawsze. W 8ce też tak było. Bodajże w 7ce też - tu już nie pamiętam takich szczegółów. Microsoftu problem nie obchodzi - ze 3x zgłaszałem. Trzeba wtedy przeklikać wszystkie ikonki pootwieranych programów by weszły kolejno na top pulpitu. Prawie zawsze chodzi o File Exploratora, choć zdarzają się wyjątki. Jeśli masz np. 3 instancje File Exploratora, to po kolei wrzucaj je na top (lub zamknij), wtedy któraś odblokuje chowanie paska zadań.

Mnie wyskakuje dymek w zasobniku, bo nagle się popipało komputerowi i nie może rozpoznać urządzenia, losowo, stwierdzam zależność od macania kompa, ale nie stwierdzam, żeby coś nie stykało... (niebawem napiszę, bo nie wiem, jak to uziemić). I sruuu, pasek zadań na wierzch... I tez bądź dobry, schowaj go :) Potrawi qrviszon pół godziny wisieć, ale jak się wkurzę i ruszę z kursorem celem kliku, to raptem uznaje, że już dość się nawyświetlał i chowa dymek, jak i czasem pasek zadań... Ale takich jaj, jak opisujesz, to nie robi...

Też tak miałem. Z czasem przekonałem się do GUI W10. Można sobie go w znacznym stopniu dostosować, choć jest to czasochłonne.

Gdyby tylko barwy nie były takie sraczkowato-andruciane... Ale się wkurzę i go zrobię, że nikt wizualnie od XP z Luną nie odróżni.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.