Re: [WINNT] Się wq...łem...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Się wq...łem...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 12 Nov 2018 22:29:07 +0100
(nie dało by się w Twoim WLM wyłączyć QP? Plizz, jeśli to nie trudność...)
Użytkownik "KK" <alamakota@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5be9dc7c$0$496$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:psaag0$glk$1@node2.news.atman.pl...

Hejka! Krótko - jak w tym cholernym W10, wyłączyć te pier...one gesty
je...ej KJM myszy?
Lapek Kiano 14.2, W10 preinstalowany... mniejsza o szczegóły, chyba, że będą

Te tableto-laptopy z w10 mają takie problemy z touchpadem. Jest pewien

Mniejsza o to, że dotyk, jest guano wart. Daję radę, pokurwię trochę na precyzję kursora i mi przejdzie. Gorzej, że robi problemy i nie umożliwia działań w ich zapobieżeniu. Choć zobaczę, co będzie, jak zmniejszyłem czułość "płytki dotykowej" ze średniej, na niską (jest jeszcze wysoka i najwyższa, pewnie jak się muchy na kredensie bzykać będą, to zareaguje...), kursor bangla, ale czy to coś da, nie wiem.

sposób na to - te gesty są odpowiednikami skrótów klawiszowych w windowsie. Jak się te skróty zablokuje to w10 nie reaguje na gesty. Jest taki programik AutoHotkey. Przy jego pomocy można zablokować skróty, trzeba mu tylko w pliku skryptowym wpisać skróty które chcemy zablokować.

Mimo wszystko, wolałbym tego uniknąć, zrobić to "po bożemu". Chodzi o sytuację, gdy coś okaże się potrzebne, żeby to włączyć. Pisząc, że nie chcę gestów, nie głosuję za całkowitą blokadą, lecz za opcją, włączone-wyłączone. Jako, że to fabrycznie preinstalowane, to cholera wie, co tam nacyganili przy preinstalacji. Jeszcze to "prześpię", może coś wymyślę, chcę jednak uniknąć "łatania" problemu. W międzyczasie zastanowię się, jak tego W10 okroić do absolutnego minimum, bo ma w pytę rzeczy mi zupełnie niepotrzebnych. (choć na liście dodaj-usuń ledwo kilka sztuk)

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.