[WINNT] Się wq...łem...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Się wq...łem...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 11 Nov 2018 23:29:28 +0100
Hejka! Krótko - jak w tym cholernym W10, wyłączyć te pier...one gesty je...ej KJM myszy? Lapek Kiano 14.2, W10 preinstalowany... mniejsza o szczegóły, chyba, że będą potrzebne, to podam. Czasem sobie zagram w coś logicznego, np. planuję ruch, skupiony na przesunięciu, suwam po gładziku, a tu nagle JEB, okno się zamyka, minimalizuje, przesuwa, wskakuje w tło, itd. Nie jestem w stanie pozbyć sie tego i jasna cholera bierze, gdy zamiast zaplanowanego ruchu w grze, nagle ucieka mi gdzieś okno z tą grą. NIE CHCĘ, NIE CHCĘ i jeszcze raz N-I-E C-H-C-Ę mieć gestów myszy, sam panuję nad tym, żeby wykonać potrzebny ruch, ale jeśli 10 razy (potrafi i więcej) zamiast ruchu ucieka mi ojbo z grą i muszę je przywracać, to jasna cholera mnie bierze, kto mógł za przeproszeniem tak spierdolić system? (oczywiście, 1803, Home) Szkoda, bo choć to raczej tablet wetknięty w inną obudowę i udający peceta, ale działa i zamierzam z niego korzystać, mimo, że ma UEFI, udający BIOS, nie sam BIOS jako taki. Długo trzyma bateria (w stanie uśpienia nawet kilka dni), świetnie się sprawdza jako "powerbank", dobry na podróż.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.