Re: [WINNT] Się wq...łem...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Się wq...łem...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 12 Nov 2018 21:42:11 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości lwoe1c4i5r90.dlg@tyczka.com">news:lwoe1c4i5r90.dlg@tyczka.com...
On Sun, 11 Nov 2018 23:29:28 +0100, HF5BS wrote:

Hejka! Krótko - jak w tym cholernym W10, wyłączyć te pier...one gesty
je...ej KJM myszy?
Lapek Kiano 14.2, W10 preinstalowany... mniejsza o szczegóły, chyba, że będą
potrzebne, to podam.

Nie wiem czy to pomoże, ale jeśli masz włączony to spróbuj wyłączyć tryb
tabletu.

Niestety, włączony jest zwykły tryb. W guglu szum informacyjny, inni też szukają. Choć byli też tacy, co chcieli rozbudować listę. Ale ja w drugą stronę, chcę wywalić. A kompek, choć cienkawy, jednak jest dość oszczędny w baterii, CICHY, bo nic nie szumi, a filmy YT chodzą nieźle. Dlatego jednak chciałbym mieć możliwość zagrać w coś i nie qrvić, jak chciałem klocki przestawić, a się przestawiły okna, lub zjechały do paska... I kombinację szlag trafił, bo np. upłynął właśnie czas na jej wykonanie... Może mi się uda jakoś dostać do właściwości gładzika, żeby on był zwykłą myszą, taką sugestię znalazłem w necie, że to w jego właściwościach pogrzebać trzeba. Ale, jak to w W10, żeby coś znaleźć, trzeba przewiskać pół systemu. Nosz, czemu to ktoś zmienił, nowocześnie? Nie, chu^Hałowo. Co mi po nowoczesności, skoro męczy jej używanie? To już w NT4 jest o oczko łatwiej... A wiadomo, co NT4 "potrafi", gdy mu stery w złej kolejności położyć... Nawet kanał DMA trzeba ręcznie, się naj...łem przy serweraku jakimś, żeby mu się DMA nie pogryzły w NT4... O IRQ nie mówię... Będę szukać. I spróbuję jednak coś zrobić, by odpalił XP, choćby po to, aby zobaczyć, że nie ma to sensu. Ale jak mi gestów myszy nie włączy, to się poświęcę. Zobaczę, może W7 legnie, ostatni ogarnialny (choć już chory na pseudonowoczesność) system. Tylko pomny, że nie grzebać po omacku, zrobię najpierw backup dysku, aby W10 w razie czego wrócił i był jak dotychczas. I może większy dam ten dysk, lutować umiem. Jeszcze jakby baterię dać (>)> 10 Ah... I koniecznie LUNA, tylko srebrna, nie zielona, ani niebieska, jedynie od srebrnej nie bolą mnie oczy. Posadziłem Classic Shell. I jeszcze szybciej wywaliłem, bo tylko układ zmieniony, ale wygląd okien i paska już nie; poszukam jeszcze, aby W10 wyglądał 100% jak XP (przejdzie jeszcze jak W98, czy NT4).
A w środku niech sobie kipi nowoczesność, byle w oczy nie tryskała.
I te gesty myszy, qźva, nie lubię, jeśli mi się "bo to wygodnie i trendy" robi, jeśli tego nie chcę. Przy okazji wywaliłem preinstalowany pakiet Office, oraz One Drive, bo go nie potrzebuję. W10 jako taki zły nie jest, ale z nowoczesnością obsługi zdecydowanie przegięto. A czeka mnie taki przeskok na Dellu, aby mi np. filmy i najnowsze kodeki chodziły (skoro umie 8GB i T9900 procek, to chcę to wykorzystać). A Kiano, zostanie brzęczydełkiem do jakichś "niegroźnych" multimediów i może do obsługi radia, RTTY, PR, PSK, Olivia, MT63, czy choćby zwykłe CW, z którego rezygnować nie zamierzam, nie stać mnie tylko na klucz automatyczny (manipulator, bo odpowiednia elektronika jest już w radiu), bo byle gówna nie dam, może też dziennik jakiś, ale zrobię go sam, dla siebie, wg własnych potrzeb. Byle mi z fałszywego gestu, nie przewalił nagle na inny zakres i się nie odstroił, jak wreszcie upoluję łapanego od 5 lat DX-a...
Dobra... prześpię się z tym.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.