[WINNT] Coś się dzieje z myszkami Logitecha

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Coś się dzieje z myszkami Logitecha
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 10 Nov 2018 19:41:18 +0100
Bardzo dziwne.

Na dwóch różnych komputerach (win10 i win81) myszki logitecha zachowują się cokolwiek lagująco czy niestabilnie.

Czyściłem lasery, zakładałem nowe baterie zamieniałem między komputerami i odnoszę wrażenie że mnie nie chcą słuchać. Stało się to dziś. obciążenie procesorów: jak zwykle się nudzą ;-)
(jakieś spaprane aktualizacje były albo nadchodzą?)

Nawet zdalny pulpit przez teamviewer laguje jakby to była sprawa systemu (obsługi myszki) nie sprzętu.