Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplikacjami?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 28 Oct 2018 22:07:04 +0100
W dniu 2018-10-28 o 20:40, Piotr B. [pb2004] pisze:

File association helper to jakiś program 3rd party więc nic dziwnego że
nie działa kojarzenie nim typów plików. Odinstaluj go bo to i tak jakieś
crapware. Skojarzeniami może zarządzać tylko system.

Fuck! Masz rację. Ten screenshot zrobiłem przed reinstalką #1 (jednego dnia dwie robiłem). Wynika z tego, że zdążyłem ACDSee posadzić, o czym już nie pamiętałem.

Ten soft nie ma znaczenia bo kojarzenie nie działa w żaden sposób. Ani poprzez 2x klik (na pliku test.abc), wskazanie aplikacji domyślnej (notatnik) i włączenie "zawsze używaj...". Ani we właściwościach / Otwieraj za pomocą / zmień - wskazuję notatnik a plik pozostaje nieskojarzony.

Zresztą w opisie przyszłej kompilacji (1809) znalazłem informację, że to zostanie poprawione więc problem jest znany producentowi. Zresztą w Google sporo jest skarg na kojarzenie programów z typami plików w wersji 1803 systemu, którą aktualnie posiadam. Co ciekawe - nie wszędzie się to dzieje.

--
Pozdrawiam,
Marek