Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W najnowszym W10 nie działa kojarzenie typów plików z aplikacjami?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 22 Oct 2018 16:28:43 +0200
W dniu 2018-10-22 o 08:57, BQB pisze:

U mnie też nie działa, a 1803, to już dosyć długo mam zainstalowaną - nie pamiętam dokładnie, ale ze 2-3 miesiące, może nawet dłużej.

Więc, tak jak przypuszczałem, nie jest to mój problem lokalny. Niepotrzebna reinstalacja i kupę zmarnowanego czasu. :-(

W międzyczasie szukałem dyskusji w sieci na ten temat - jest ich sporo i pojawiają się nowe. Słyszałem, że problem został częściowo naprawiony w poprawce, którą M$ wycofał - 1809. Tam po dwukrotnej akceptacji skojarzenia rozszerzenia z programem - zaczyna ono działać. Mam nadzieję, że to oznacza, że wiedzą o problemie i go niebawem usuną.

Tymczasem: do rejestrów. Inaczej nie uda się skojarzeń utworzyć.

--
Pozdrawiam,
Marek