Re: [WINNT] Przeniesienie istniejącej poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie istniejącej poczty
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 21 Oct 2018 16:28:46 +0200
On Sun, 21 Oct 2018 14:36:14 +0200, Czarek wrote:

> To, że cały mail jest lokalnie na dysku a nie tylko jego nagłówek i jest
> w całości pobierany dopiero gdy chcesz go przeczytać.
> Plusem offline jest to, że możesz maile czytać przy braku dostępu do
> internetu a minusem jest to, że zabierają tyle miejsca na dysku co na
> koncie pocztowym.

Dzięki za informacje, tak myślałem, ale jak napisałem w pierwszym poście
uciekam z The Bata, bo nie chcę już korzystać z dekstopowych klientów, wolę
chmurowy dostęp. Choć w sumie mając IMAPa, może rzeczywiście warto klienta
desktopowego czasem użyć. Muszę to rozważyć nim wywalę The Bata :-)

Jeszcze pytanie, bo widzę, że znasz Thunderbirda. Czy on pozwala w kontach
IMAPowych przerzucać całe struktury katalogowe drag&dropem i te
katalogi/podkatalogi się tworzą poprawnie?

ps. pierwsza wada przenoszenia jaką spotkałem - nie da się przenieść maili
z załącznikami >25MB, ograniczenie gmaila.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka