Re: [WINNT] Przeniesienie istniejącej poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie istniejącej poczty
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 20 Oct 2018 22:49:12 +0200
On Sat, 20 Oct 2018 21:44:43 +0200, Czarek wrote:

> Nie wiem czy The Bat to umożliwia bo go nie używam ale w np.
> Thunderbirdzie mogę sobie przeciągać (przenosić) maile z jednego konta
> do drugiego lub kopiować. Czyli w Thunderbirdzie bym skonfigurował pod
> IMAP konto Gmail obok starego (lub kilku starych) i przeciągnął lub
> skopiował maile do folderów Gmaila. Po dłuższym lub krótszym czasie
> potrzebnym na synchronizacje, wszystkie maile znajdą się na serwerze
> Googla w folderach jakie sobie pozakładłem z poziomu Thunderbirda

I do tego też w międzyczasie, metodą kopania się z koniem, doszedłem i tak
czynię w The Bacie :-)
Trwa to w diabły, bo mam rozbudowaną strukturę katalogów a przeciąganie
działa tylko dla wiadomości (dla katalogów nie), więc muszę każdy katalog
tworzyć w IMAPie i jego zawartość przenosić, ale już za kilka dni będę w
domu ;-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka