Re: [WINNT] Windows 7 - problem po klonowaniu systemu na nowy dysk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - problem po klonowaniu systemu na nowy dysk
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 8 Oct 2018 00:14:01 +0200
On 01.10.2018 21:56, Sebastian Biały wrote:

Trzeba być hybrydowym, skoro coś mogę zrobić 10x szybciej w niekoniecznie windowsie to co broni to zrobić w nie windowsie? Religia? Używam powszechnie do kombonowanie z windowsem własnie linuxa. Bo działa na poziomie ktory daje mi pewnośc co robie. W przeciwieństwie do takiego np. Ghosta który w pewnej wersji bardzo dobre backupy robił tylko nie potrafił ich poprawnie wypakować bo mu się zapominało zgrywać ważne pliki. Ot, pech, stracilem wtedy kilka dni roboty i przeszedłem na ateizm.

Masz rację.
Jak teraz czytam Twój post z propozycją dd, to sam się dziwię, że tak skrajnie go odebrałem.
--
Olek