Re: [WINNT] Jak zmienić lokalizację dokumentów/obrazw7N3IHBvZCBXMTA/

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić lokalizację dokumentów/obrazw7N3IHBvZCBXMTA/
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 25 Sep 2018 16:05:48 +0200
Ups, zmiana zeznań. Ni z gruszki ni z pietruszki zmiany ścieżek wprowadzone do rejestru odniosły skutek - "dokumenty" w "ten komputer" zaczęły wskazywać we właściwe miejsce. Wygląda to tak jakby rejestr miał jakiś cache. Teraz wprowadziłem zmiany do muzyki, video i obrazów na poziomie rejestru - i też zero reakcji. Restartowałem kompa parę razy i nic. Być może za parę dni to zadziała - tak jak z dokumentami to było.

--
Pozdrawiam,
Marek