Re: [WINNT] Jak zmienić lokalizację dokumentów/obrazw7N3IHBvZCBXMTA/

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić lokalizację dokumentów/obrazw7N3IHBvZCBXMTA/
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 25 Sep 2018 15:44:36 +0200
W dniu 2018-09-23 o 20:59, cana pisze:

może użyć  symlinka?

Oki, ale gdzie? Jak?

Może konkretnie, w eksploratorze plików mamy kol;umnę z szybkim dostępem (gdzie dodałem moje katalogi z dokumentami, obrazami i video) a poniżej jest "ten komputer", gdzie dokumenty itp prowadzą w jakieś dziwne miejsce. Czasem zdarza mi się kliknąć w "dokumenty" zamiast w "szybki dostęp" to w tak samo wyglądający katalog w "ten komputer". Frustrujące.

Jak zrobić symlinka, który spowodowałby, że "ten komputer" zacznie kierować we właściwe miejsca?

--
Pozdrawiam,
Marek