Re: [WINNT] Reinstalacja systemu a sterowniki.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Reinstalacja systemu a sterowniki.
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 13 Sep 2018 09:19:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Sep 2018 23:35:19 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <pnc0rk$269$1@node2.news.atman.pl>
 od "Kamil" <mospam@tlen.pl>  :

>Mam komunikat:
>
>Nie odnaleziono adresu
>
>Firefox nie może odnaleźć serwera www.microsoft.com.
>
>Podobny komunikat mam na kilku innych stronach. Nie mogę w nowszej wersji
>Malwarebytes Anti-Malware ściągnąć aktualizacji bazy wirusów. Nie otwiera mi
>się strona Avasta i kilka innych. Czy można podejrzewać sprawdznie
>legalności systemu przez strony M$? XP Prof SP3. Na innym sprzęcie mam W7 i
>na nim mam dostęp.

Nie miałeś kiedyś jakiegoś trojana? Może komputer został źle
wyleczony(albo wymaga reinstalacji systemu).
Niektóre trojany potrzfią zablokować dostęp do stron związanych z
aktualizacjami czy bezpieczeństwem, oraz blokują możliwość
aktualizacji antywirów czy systemu..