Re: [WINNT] UEFI, HBCD, UBCD... Kiano SlimNote 14.2, jak to ruszyć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UEFI, HBCD, UBCD... Kiano SlimNote 14.2, jak to ruszyć?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 10 Sep 2018 23:06:32 +0200
Proszę, zasugerujcie coś, kawał czasu straciłem i mam trochę dość...
w skrócie: kupiłem lenovo 320. win10 na dysku, dysku nie wyjmę - gwarancja. chciałem zrobić obraz świeżego win 10 hirens botem. Długo się męczyłem, najpierw nie startował, potem namieszałęm w "biosie" i.. wystartował. ale minixp startuje i..... - wywala niebieski ekran.
ToMasz

PS
co ja się namęczyłem zeby zrobić ten obraz? To co było na hirens boocie szukałem jako osobne startujące z cd/pena programy. tyle ze wiekszośc nie startowała albo znowu niebieski ekran. aż wreszcie jeden z programów (teraz nie pamiętam) trzeba było zainstalować, z niego zrobić płytę startującą i dopiero się udało. półtora dnia zmarnowane przez duet win10 (z partycją recovery) i efi/uefi (czy jakto się prawidłowo nazywa)