[WINNT] Czy da się upgradować Windows 8->10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy da się upgradować Windows 8->10?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sat, 28 Jul 2018 16:46:46 +0200
Wymieniłem dysk z 500 giga na 3 TB. Ten 500 GB miał literę D:. podczas gdy C: miał 256 Giga dysk SSD. Nie chciał się bootować, na szczęście widzi dyski z płytki instalki Windowsa. Postawiłem system, C: jest teraz tym nowym dyskiem (ale bootowanie w biosie pokazuje że bootuje z SSD?) Nie widział całych 3 TB tylko 2 TiB, niepotrzebnie kupiłem tak duży dysk, trzeba było 2 TB SDHC.
I teraz zainstalowałem Windows 8.
Czy jest jakaś szansa upgrade do Windows 10, skoro na tym sprzęcie był już Windows 10? Skończyła się promocja na Windows 10, podczas gdy przed instalacją miałem już Windows 10.