Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?
From: "Tom" <toiowo@toiowo.pl>
Date: Sun, 22 Jul 2018 11:22:40 +0200
Doszedłem do wniosku, że jednak powinienem sprawę wyjaśnić,
m.in. dlatego, że może komuś się przydać.

Sytuacja którą miałem kiedyś, a którą teraz udaje mi się uzyskać
tylko czasami jest taka, że w wyniku klikania prawym klawiszem
myszy na ikonce głośnika i rozwinięciu podmenu dla DH, pokazywały
mi sie na liście tego podmenu wszystkie nagrane wersje (dla UK,
US mnie nie interesuje), a nie tylko jedna, jak to ma miejsce
w przypadku metod opisanych przez Czarka i Grzegorza.
Chodzi tu przede wszystkim o słówka, których wymowa występuje
w formie mocnej i słabej, jak na przykład:
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/the

Kiedyś uzyskiwałem na liście podmenu te wszystkie wersje (dla UK)
po pierwszym kliknięciu  prawym klawiszem myszy na ikonce glośnika.
Teraz muszę do tego używać obu klawiszy myszy, lewego i prawego
naciskanych równocześnie i nigdy nie udaje mi się to za pierwszym razem.
Za pierwszym razem nie pokazują mi się na liście podmenu żadne pliki.
Po drugim przeważnie pokazuje mi się tylko pierwsza z wersji, czyli ta,
którą mogę uzyskać metodami opisanymi przez Czarka i Grzegorza.
W przypadku powyższego przykładu, po kilku próbach udaje mi się
otrzymać na liście podmenu plik dla wersji mocnej wielkości 6.7 KB
i plik dla wersji słabej wielkości 5.1 KB.

Jak już pisałem, metodę opisaną przez Czarka używam od lat, do
filmów. Jednak i w tym przypadku sytuacja się pogorszyła, bo kiedyś
po wybraniu co chę zapisać pokazywało mi się drzewko Windows
i mogłem wybrać gdzie chcę ten plik zapisać. Teraz, z definicji, zapisuje
mi się do Moje Dokumenty. Jeśli w Ustawieniach zmienię to miejsce
na inne, to będzie się tam zapisywało za każdym razem, a nie będę
mógł o miejscu decydować oddzielnie dla każdego pliku.

Najważniejsze jest jednak, że w ogóle mogę ten dźwięk zapisywać.

Dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam
Tom