Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?
From: "Tom" <toiowo@toiowo.pl>
Date: Sat, 21 Jul 2018 19:45:28 +0200
Użytkownik "Tom" <toiowo@toiowo.pl> napisał w wiadomości news:5b5369c2$0$687$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:5b536677$0$675$65785112@news.neostrada.pl...

Wyrwij prawy klawisz z myszki i użyj w końcu lewego, tak jak ci wcześniej
pisałem
Co to znaczy "wyrwij"? Użycie lewego powoduje tylko odtworzenie
dźwięku., żadnego menu kontekstowego. Jak mam to zapisać?

Przykład: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/guard
U mnie pobiera. Stary Firefox, DH 7.2.2.
Z mojego przykładu? DH 7.2.2 to jest wersja starsza niż moja. Spróbuję
zmusić FF do zainstalowania tej właśnie wersji. W koncu u mnie
też to kiedyś chodziło.
Czy mógłbyś napisać co masz w rozwiniętym menu?

PS. Aktualny Chrome + DH 7.3.4.0 też pobiera bez problemu
Czy aktualny Chrome będzie chodził na XP? Wątpię.

Wersji DH 7.2.2 nie udało mi się ściągnąć.
Udaje mi się zapisać dźwięk jako mp3 po DRUGIM naciśnięciu
równocześnie OBU (lewy i prawy) klawiszy myszy. Bardzo to
dziwne, ale na razie da się stosować.

Pozdrawiam
Tom