Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak ściągać dźwięk przypisany do ikony głośnika?
From: "Tom" <toiowo@toiowo.pl>
Date: Sat, 21 Jul 2018 19:13:44 +0200
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:5b536677$0$675$65785112@news.neostrada.pl...
Wyrwij prawy klawisz z myszki i użyj w końcu lewego, tak jak ci wcześniej
pisałem
Co to znaczy "wyrwij"? Użycie lewego powoduje tylko odtworzenie
dźwięku., żadnego menu kontekstowego. Jak mam to zapisać?

Przykład: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/guard
U mnie pobiera. Stary Firefox, DH 7.2.2.
Z mojego przykładu? DH 7.2.2 to jest wersja starsza niż moja. Spróbuję
zmusić FF do zainstalowania tej właśnie wersji. W koncu u mnie
też to kiedyś chodziło.
Czy mógłbyś napisać co masz w rozwiniętym menu?

PS. Aktualny Chrome + DH 7.3.4.0 też pobiera bez problemu
Czy aktualny Chrome będzie chodził na XP? Wątpię.

Dziękuję i pozdrawiam
Tom