Re: [WINNT] Problem z instalacją ffmpeg

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z instalacją ffmpeg
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sat, 26 May 2018 10:32:47 +0200

Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w wiadomości news:5af82143$0$31365$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:pd941k$om5$1@node2.news.atman.pl...
Zocha <Zocha@Zofia.pl> napisał(a):
Dzięki za odpowiedź, ale za mało wiem żeby skutecznie skorzystać ze
strony, którą podaleś. :-(

Tam piszą, żeby ściągnąć build 5156578. Jest pod adresem https://forum.videohelp.com/attachments/41802-1496508619/ffmpeg-20160227-git-5156578-win32-static_winxp.7z

Bardzo Ci dziękuję. Pomogło.
Ściągnęłam,  rozpakowałam i całość zapisałam do folderu c:\ffmpeg. W okienku
cmd pokazała
się m.in. informacja, że jest to wersja 5.3.0.
Uruchomiłam JD2 i znowu, tak jak wczoraj, po przeniesieniu listy z zakładki
Zbieracz linków
do zakładki Pobieranie pokazał się komunikat:
Jeśli chcesz, aby JDownloader pobrał i zainstalował oficjalny pakiet FFmpeg -
naciśnij
klawisz [Instaluj FFmpeg]
Nacisnęłam, wtedy rozpoczął działać Aktualizator JDownalera i po raz pierwszy
(nie było
tego wcześniej, nawet gdy na początku rzeczywiście aktualizował się JD2)
pokazało się okienko
Zarządzanie rozszerzeniami, ale zanim się zastanowiłam, sekundy minęły i wykonało się "Instaluj teraz",
które było podświetlone.
Na liście plików, prawie przy każdym z nich, pojawił się napis: "Pominięto -
Restart JDownloadera
wymagany". Zrobiłam restart JD2, po którym była kontynuacja aktualizacji.
Potem pokazała się lista plików już bez tych napisów o pominięciu i zaczął
ściągać pierwsze pliki.

Opisałam to wszystko, bo nie wiem czy FFmpeg został zainstalowany poprzez
uruchomienie go
w okienku cmd, czy raczej JD2 sięgnął do mojego folderu c:\ffmpeg i sam
zainstalował
w trakcie działania. Wczoraj tego nie zrobił, pomimo, że wersja 3.3 w okienku
cmd zakończyła
się podobnie tak jak teraz wersja 5.3.0.
Tak czy owak działa i to jest najważniejsze.

Niestety, muszę wrócić do sprawy ffmpeg, bo znowu jest problem.
Po przeniesieniu w JD2 nazw plików z zakładki Zbieracz linków do zakładki
Pobieranie, pobieranie
się nie udaje, a w kolumnie Status przy prawie każdym pliku pojawia się napis
"Pominięto - nie znaleziono FFmpeg".
Z tym, że teraz JD2 nie upomina się o instalację FFMpeg, więc nie mam ruchu.
Zrobiłam to, co
poprzednio, czyli w okienku cmd zainstalowałam ffmpeg w wersji 5.3.0, ale to
nie pomogło.

Przy okazji, znalazłam odpowiedź na pytanie, którym kończyłam poprzednią część
tego wątku -
poprzednio pomogła instalacja ffmpeg pod JD2, a nie w okienku cmd, chociaż
prawdopodobnie
instalacja w okienku cmd miała znaczenie, bo przed tą instalacją, instalacja w
ramach JD2
nie powodowała możliwości ściągania tamtych plików i pojawiał się poprzednio
wymieniony
komunikat: "Pominięto - Restart JDownloadera wymagany"
Obecnie próbuję ściągać listę innych plików i mam problem.

Co i rusz potykam się o problem ffmpeg w JD2 i myślę, że powinnam ffmpeg
zainstalować "raz
na zawsze". Jednak nie wiem jak to zrobić.

Zależy mi na możliwości ściągania listy plików z YouTube z napisami -
wtopionymi w obraz lub
w postaci oddzielnych plików .srt. Nadal używam Windows XP Pro i dlatego
rozwiązaniem nie jest
program 4kvideodownloader.exe., który pod XP nie ściąga listy z napisami.
Potwierdził to dystrybutor
programu, u ktorego chciałam ten program kupić.

Szukam rad specjalisty od FFmpeg pod Windows XP. :-)

Pozdrawiam
Zocha