Re: [WINNT] Problem z instalacją ffmpeg

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z instalacją ffmpeg
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 May 2018 03:06:59 +0200
Zocha <Zocha@Zofia.pl> napisał(a):
Ściągnęłam ffmpeg w wersji 3.4.2.(32bit). Wynik rozpakowania zapisałam w
katalogu c:\ffmpeg. Skorzystałam z instrukcji w Internecie ze strony:
https://www.youtube.com/watch?v=xcdTIDHm4KM i w zmiennych środowiskowych
użytkownika dopisałam jako Nowa: Nazwa zmiennej : path
Wartość zmiennej:  c:\ffmpeg\bin
Następnie w okienku cmd uruchomiłam ffmpeg, ale pojawił się komunikat:
Nie znaleziono punkitu wejścia procedury GetNumaNodeProcessorMaskEx w
bibliotece KERNEL32.dll
O ffmpeg upomina się JDownloader 2, ale instalacja ffmpeg z poziomu tego
programu powoduje tylko aktualizację JD2 i nic więcej.
Używam Windows XP Pro SP3.
Nie wiem co dalej zrobić. Czy ktoś mógłby pomóc?
Pozdrawiam
Zocha

Ten filmik każe ściągać ffmpeg ze strony https://ffmpeg.zeranoe.com/builds/ a tam jest napisane dużymi literami, że udostępnione kompilacje wymagają minimum Windows 7. Procedury GetNumaNodeProcessorMaskEx nie ma na XP. Musisz więc szukać kompilacji dla XP, np. https://ffmpeg.zeranoe.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=3572

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/