[WINNT] Windows 7 i 10 - kolejność instalacji i ukrycie dysków.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 i 10 - kolejność instalacji i ukrycie dysków.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 15 May 2018 22:11:08 +0200
Witam.

Jaka jest prawidłowa kolejność instalacji Windows 7 i Windows 10 na jednym sprzęcie, dwóch osobnych dyskach?

Na razie zainstalowałem na dysku 7'kę, ale laptop oryginalnie miał 10.
Jak przyjdzie drugi SSD to wrzucę tą nieszczęsną 10'kę na potrzeby pasjansa, tylko czy nie usunie mi 7 z pierwszego dysku?

Który dysk będzie rozruchowy? Ten z 7 czy z 10?

Będę mógł schować dyski systemowe (tak samo jak XP z 7 miałem) usuwając litery dysków po prostu? Czyli na 10 usuwam literkę dysku z 7 i odwrotnie?

--
Irokez