Re: [WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 6 May 2018 21:52:36 +0200
Hm, poprzedni swój post zapomniałem wysłać, i "poszedł", jak się
okazuje, spóźniony, bo już mnie Grzegorz uprzedził...

W dniu 2018-05-06 o 21:00, Grzegorz Niemirowski pisze:
Przy okazji dowiedziałem się

A gdzie zasięgnąłeś żurawia?  :)

o co chodzi z Alt+X. Piszemy liczbę szesnastkową normalnie, bez
żadnego Alta. Następnie naciskamy Alt+X i ta liczba zamienia się w
znak o danym kodzie.

O, to to, oj to to! Już kiedysik pamiętałek, ale zabacyłem!

Czyli żeby otrzymać tę jedynkę otwieramy dowolny lepszy edytor (nie Notatnik albo podobny)

No to kicha. chodziło o wpisywanie bezpośrednio, np. w przeglądarce, co,
jak (poniżej) wskazał Robert — nie działa poprawnie (czyli zgodnie z
oczekiwaniami). Ciekawe czemu, bo niektóre znaki są "na swoim miejscu".
Zdaje się, że te