[WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 5 May 2018 19:24:10 +0200
Nie wiem, czy je tu będzie widać (ze względu na deklarowanie zestawu
znaków) — a są znaki unicode przedstawiające liczby w kółkach, w
zakresie 0-20. od ① do ❾ (pewnie zobaczyć się tu je da dopiero po
powiększeniu rozmiarów czcionki)
Mają one nr-y (szesnastkowo): od 2460 - 277F
A jako że szesnastkowo, to w tych numerach (ich miejsca w tabeli)
unicode występują litery, więc nie działa typowy sposób ich wklepywania
[alt] z 4 cyfrową liczbą, system nie "łyka" w tym trybie liter. W tabeli
znaków jest podpowiedziany skrót do ich uzyskania [alt]+X, ale mi nie
działa. Czemu? Jest na to jakiś "tajny" sposób? Czy też jedyną metodą
jest {kopiuj-wklej}?