Re: [WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyzsze znaki unicode: ① , ❾
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 6 May 2018 21:51:02 +0200
W dniu 2018-05-06 o 16:17, Grzegorz Niemirowski pisze:
Spróbuj Alt+9312.
U mnie znak taki ` A tej jedynki ① też nie umiem wpisać z ALT-em.

Robert

No nie wiem czemu Ci wyszedł apostrof, który ma nr w Unicode 0060, bo mi
rada Roberta pomogła. Choć liczyłem, że jednak *jakoś* za pomocą tego
[alt]+X da się wprowadzać heksadecymalnie, jako że w Wordzie — tabela
kodów zawiera podpowiedzi właśnie szesnastkowe. Oczywiście da się je
przeliczyć za pomocą systemowego kalkulatora, w jego "wersji
programisty". Podaje on wtedy zarówno 16-wo, 10; 8-wo, jak i binarne
wartości napisanej liczby. No cóż, wtedy robi się to deczko bardziej
skomplikowane, lewą ręką, za prawe ucho...