Re: [WINNT] Jaki program do nagrywania CD i DVD?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do nagrywania CD i DVD?
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Mon, 12 Feb 2018 22:10:41 +0100

W dniu 12.02.2018 o 20:42, Animka pisze:
W dniu 2018-02-12 o 18:31, z pisze:
W dniu 2018-02-12 o 10:54, ń pisze:
Dziwne, u mnie CDBurnerXP nagrywał tylko CD i był oparty na systemowej
nagrywarce. XP nie miało wbudowanego nagrywania DVD.

WEŹŻESZ zaprzestań pier...ć bo jeszcze Animka podchwyci i będzie kwas. :-)
Kiedy używałeś tego programu i czy Ty wogóle cokolwiek o nim wiesz?

Proszę mojej osoby nie podstawiać pod swoja osobę. Tchórzu.
To Ty uzywasz chyba XP.

Wiedziałem że w tym i tym drugim wątku się odezwiesz, do tego w sposób jak zawsze "nieomylny" ;-) Gdzie napisał, że "ń" używa Windowsa XP?Sama sobie zapracowałaś na swoją "sławę", więc nie dziw się, że ktoś cię wywołuje do tablicy ;)

--
Czarek