Re: [WINNT] [XP] Rozwalona instalka .NET

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [XP] Rozwalona instalka .NET
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 11 Feb 2018 23:45:38 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:p5q4gr$1qp$1@node2.news.atman.pl
Znalazłem dwa microsoftowe narzędzia,  jedno do naprawy .NET a
drugie do czyszczenia instalacji .NET.

ktore (takze) dla xp?
te?

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/2698555/microsoft-net-framework-repair-tool-is-available

https://blogs.msdn.microsoft.com/astebner/2008/08/28/net-framework-cleanup-tool-users-guide/

co do "cleanup"  mam taka notatke, a jesli mam, tzn ,ze jest z dobrego
zrodla [pisza o vista,w7) :)
wiele nie podpowiada, ale zawsze...

"cleanup":
Użycie narzędzie powoduje
usunięcie współdzielonych między różnymi wersjami .NET Framework plików i
kluczy rejestru. Konieczne jest wówczas przeinstalowanie innych wersji od
początku. Jeśli wersja jest natywnym składnikiem systemu (Windows Vista/7),
nie jest oferowana do deinstalacji, trzeba naprawić to ręcznie np. sfc
/scannow (przywrócenie plików), a nawet kompletne nadpisanie Vista/7 z
instalatora z DVD.

zamierzam zaeksperymentowac z posready, chwilowo tylko zainstal. te jedna (a, kiedys jeszcze jedna) dla TLS + wlasciwe wpisy rejestrowe.