Re: [WINNT] Windows 2016 server essentials EN domyślny format papieru w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 2016 server essentials EN domyślny format papieru w drukarkach
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 5 Feb 2018 08:36:04 +0100
W dniu 03.02.2018 o 22:19, Animka pisze:

Może Ci się zainstalowała niechcący drukarka PDF?

Niechcący to można dziewkę z czworaków zbrzuchacić.
Program działający jako drukarka i zapisujący do PDF jest specjalnie,
tylko jaki to ma związek?

Ma pewnie związek (nie siedzę przy twoim komputerze).
Mialam podobny problem z drukarką, bo nie drukowała jak moja drukarka. Potem się okazało, że przy instalacji programu do PDF-ów zainstalowała mi się jego drukarka. W "Urządzenia i drukarki" były 2 drukarki. Po wywaleniu tej od PDF wszystko wróciło do normalności.

Pewnie zainstalowała się jako domyślna - nie, to nie ten problem, drukarek jest kilka zainstalowanych