Re: [WINNT] Vista i windows update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista i windows update
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sat, 3 Feb 2018 21:44:11 +0100
Proces Roman Tyczka <noemail@because.no> zwrócił błąd:

> Wziąłem drugie od góry: Kernel-mode drivers, Oct 2016
> Zapuściłem... leci 4tą godzinę:
>
> http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-02-03/xG5rQW1Q.png

U mnie to zajęło jakieś 5 sekund, przed chwilą ją zainstalowałem.

Wyłączyłem update, a potem wydałem tę komendę (z CMD admina, ścieżka do
pliku oczywiście przykładowa):
start /wait "" "%SystemRoot%\system32\wusa.exe"
"D:\Download\windows6.0-kb3183431-x64_bf6fe91703fd4da37648a3f3cbd574606e630c1a.msu"
/quiet /norestart

Pięć sekund myślał, potem przestał, sprawdziłem w Updates że jest
zainstalowane, ale trzeba zrebootować. Sprawdziłem też w katalogu
Windows , co wrzucił. Po reboot było już zainstalowane. Ostatecznie tak
samo zrobiłem z wszystkimi update, z wyjątkiem tych od IE, bo system
zaakceptował tylko tę do IE7, reszta "nie dotyczy" (trzeba pominąć
"/quiet" żeby wyświetlał błędy). Dziwne, bo mam IE8. Ale co tam.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.